Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 20:21 - Илюзия
Автор: ageofparanoia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 620 Коментари: 1 Гласове:
0



Стоя сама в тъмната стая. Луната ме прегръща с бледото си сияние. Звездите ми шепнат утешителни думи, а не ти. Чашата с рубинено червено вино ме развеселява. Розата ми казва, че съм красива. Ала никой не може да заеме празното място, което остави в сърцето ми. В душата ми има рана, която прилича на зловеща пропаст, придърпва ме към дълбините си и ме поглъща с всеки изминал ден. Около мен се носи облак от цигарен дим, който образува лика ти. За миг ми хрумва, че си се върнал, но фантазията ми си прави шеги с мен. Отчаяна, потъвам в моя измислен свят, където живеем двамата. Там всичко е прекрасно, гордостта не съществува, болката е непознато чувство, а в очите ни не блестят сълзи от тъга, а от неземно щастие...
Ето те! Ето те отново! Видях те, не се крий! Видях сянката ти, отразена от свещта. Какво става с мен? Нима толкова силно те желая? Обръщам се, а до розата забелязвам бележка, на която пише: „Обичам те!” Но къде си? Усещам дъха ти. Чувам ударите на сърцето ти. Чувствам топлината ти. Толкова си близо, а не мога да те стигна. Тичам напред, дори не знам накъде, но бягам, за да те догоня. Оглеждам се, но съм сама. Няма те. Не знам къде да те търся, а искам пак да си до мен. И любовта ми не би могла да те върне. Ти си толкова далеч... Самотата обсебва живота ми, а надеждите в мен ме изгарят. Моля луната да освети пътя ми, за да стигна до теб, но тя ми отказва. Питам звездите къде си, но те не ми отговарят. Ти си си тръгнал завинаги от този свят, но не и от сърцето ми, нито от мислите ми. Вечно ще бъдеш моята любов. И ще те търся всяка нощ в съня си...

image


Тагове:   илюзия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - bravo
07.12.2008 21:40
Браво!!! Толкова красиви думи!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ageofparanoia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33521
Постинги: 14
Коментари: 11
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930