Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 19:56 - Сама
Автор: ageofparanoia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
0



Ушите ми заглъхнаха... Не можех да те чуя повече... Не исках да те чувам никога повече. Очите ми бяха затворени. Направих няколко опита да ги отворя, но, уви... Тези опити бяха безполезни. Всичко в мен беше спряло. Ти беше убила всичко. Аз пак бях сама... Не осъзнавах какво става... Как стана... Просто вече нямах друг изход. Ти ме беше наранявала толкова многопъти, че вече не усещах никаква болка... Реших да премахна жалкото си съществуване от Земята, за да не преча повече на теб... И на всички останали.

 

Сама... Сама се оправях, както винаги... Застанах в ъгъла на стаята си с нож в ръка... Но преди да сложа край на себе си, пуснах любимата ни група... Очите ми се напълниха със сълзи. Тези сълзи бавно се стичаха надолу по лицето ми. Тогава издълбах с ножа на ръката си твоето име... Точно до него написах обичам те... Кръвта течеше. Аз не усещах нищо. Дори не извиках, когато се прободох. Всичко около мен стана червено. Сълзите ми падаха върху думите... Реших да не се измъчвам повече и сложих край на себе си. Не ме болеше. Изведнъж целият ми живот мина пред очите ми. Запитах се дали съм направила всичко, за да бъде пълноценен той... Дали съм изживяла всичко или съм изпуснала най-хубавото от него... Е, можех само за секунди да отговоря. От живота ми не липсваше нищо. Щом те имах поне за малко като моя приятелка... Като най-близкия ми човек...

Тогава, спокойна, може би и малко ядосана, аз полетях. Полетях в облаците. Гледах надолу как се отдалечавам от стаята си... От момичето с кървавия нож... Животът ми беше свършил. Бях щастлива за първи път от много време...

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ageofparanoia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33524
Постинги: 14
Коментари: 11
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930